Livram oriunde in Romania !

Tel: 0268.477.587
Fax: 0268.477.586

Apasa pentru Contact !

Expediere si Retururi

 

Transport si Garantia Produselor  Distributie in toata taraEXPEDIEREA PRODUSELOR
  KroneMag.com poate expedia teoretic comanda dumneavoastra la orice adresa din Romania.
GARANTIA PRODUSELOR SI SERVICE POSTVANZARE
  Produsele sunt garantate in general intre 24 si 48 de luni de la cumparare, atunci cand nu este specificat altfel. Alte produse au garantii mai mari de 4 ani, pentru unele componente chiar 10 ani. 
  Service-ul este asigurat de catre firma producatoare cu nume si adresa in certificatul de garantie, insotitor al produselor achizitionate (KroneMag Millenium srl) si in baza facturii fiscale (copie).  Va rugam sa  expediati catre noi produsele defecte, pe care le vom repara, reconditiona (in cazul in care este din vina furnizor - vezi conditiile din Certificatul de Garantie si Conformitate - pe cheltuiala noastra daca nu, atunci pe cheltuiala client)  in unitatile service din Bucuresti sau Brasov (eventual schimba cu un produs nou). Inainte de a expedia produsul pentru remediere va rugam sa faceti reclamatia in scris prin posta, fax sau email, iar un consultant service si garantii va va indica locatia din Brasov sau Bucuresti la care sa expediati produsul (raspunsul tot in scris). 
TERMENUL DE LIVRARE
  Odata ce ati lansat comanda, este de asteptat sa o primiti in zilele lucratoare, eventual si sambata, in decurs de.. (precizat la fiecare produs in descriere - informativ - si cu o exactitate de 95 % in Factura Proforma).
COSTURILE DE TRANSPORT
  Transportul este GRATUIT sau CONTRA COST in Brasov si Bucuresti pentru Comenzi ce depasesc 30.000 lei, iar la cele de pana la 30.000 lei inclusiv, se percepe o taxa de transport in functie de greutate volum si distanta fata de punctul de livrare. Mentiune : pentru produsele furnizate se percepe o taxa suplimentara ce reprezinta Servicii Livrare al carei cuantum este stabilit anterior preluarii Comenzii Finale de catre consultantul de Vanzari. Plata serviciilor de livrare se achita odata cu c/val produselor comandate catre KRONEMAG MILLENIUM srl. Transportatorul raspunde de asigurarea produselor de la furnizor la beneficiar.
POLITICA DE RETURURI
Ne puteti returna produsul (produsele) cumparat(-e) si achitat(-e) in termen de 10 zile calendaristice de la primirea acestuia (acestora).
Consumatorul (clientul) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, daca motivul invocat (si dovedit prin foto) este legat de calitatea executiei si sau a materialelor folosite, altele decat in descriere, dimensiunile neconforme cu cele din descrierea si prezentarea produselor sau a datelor inscrise in Factura Proforma. Invocarea unui motiv se face, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de furnizare, servicii, montaj, de la incheierea contractului.
Reclamatiile pot fi primite la adresa de contact a firmei noastre, vezi pagina de contact cu adresa, nr. telefon si e-mail.
De asemenea si in urmatoarele situatii:
- Produsul este deteriorat sau defect;
- Ati primit alt produs decat cel comandat;
- Diferenta dintre imaginea produselor din magazin on-line si cel primit de dumneavoastra este evidenta si se dovedeste (inclusiv diferenta de culori dar nu si cea de nuanta). Cu toate acestea, conform Conditiilor de Utilizare ale acestui site, toate pozele sunt cu titlu informativ, desi ele incearca sa reflecte cat mai corect produsul pe care il veti primi. Culorile sunt vizualizate diferit de la placa grafica a calculatorului, la monitor, rezolutie etc.
Pentru motivele aratate mai sus aveti la alegere doua optiuni:
1. Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitati dumneavoastra contravaloarea transportului. Va rugam sa verificati starea produsului livrat in prezenta delegatului transportatorului. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt catre KroneMag. Daca produsul ajunge la dumneavoastra deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula, va rugam sa desfaceti (despachetati produsul in prezenta curierului) pentru a verifica integritatea lui (lor). Daca ulterior constatati ca produsul este defect, prezinta defectiuni de executie si montaj, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa: sales@KroneMag.com, fax sau posta.
2. Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o, inclusiv taxele de manipulare, expediere si transport. Veti primi prin e-mail instructiuni cu privire la punerea in practica a optiunii alese.
RETURNAREA PRODUSULUI
- Produsul trebuie returnat, in ambalajul original la sediul KroneMag
- Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta la transport numai produsele care au taxe de transport preplatite direct prin noi.
- Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.
Produsul nu se despagubeste daca:
- Motivul de returnare este subiectiv si nu se refera la caracteristicile produsului sau la calitatea lui;
- Va razganditi dupa ce produsul a fost comandat si ati efectuat plata, daca nu apare una din conditiile mentionate la POLITICA DE RETURURI;
- Adresa pe care ati folosit-o pentru a face comanda a fost gresita sau nu a fost exacta.
Adresa Dvs. IP este: 107.22.22.71
Var. 3.1.2 - Copyright 2007-2016 KroneMag Millenium